Elokuvissakäyntiä
pitäisi harrasta enemmän. Ainakin kaksi kertaa kuussa pitäisi yrittää
käydä, mutta jostain kumman syystä sitä ei välttämättä tule niin usein
käytyä. Liekö baari vienyt liikaa viikonloppuiltoja. Eilen käytiin katsomassa A history of violence, joka oli todella vahva ja vakuuttava elokuva. Juoni oli hyvä, näyttelijät loistavia ja tunnelma elokuvassa kauttaaltaan juuri oikeanlainen tälläiseen pätkään: tumma ja väkevä. Pitkästä aikaa kunnon todella otteessaan pitävä draama.
(Kuvassa Ed Harris ja Viggo Mortensen, jotka ovat todella vakuuttavia. Varsinkin Viggo, jolta luonnistuu mahtavasti roolin kummatkin puolet)
Kommentit